علائم پارگی PKD
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 علائم پارگی PKD

PKD بیماران بسیاری پر از مایع کیست کلیه در کلیه ها خود. با ترشح مداوم بیشتر مایعات کیست، اندازه و تعداد از کیست های کلیوی همراه با زمان افزایش خواهد یافت. با رشد مستمر و بزرگ شدن کیست های کلیه خطر پارگی کیست زیرا بزرگ کیست کلیه بافتهای کليوی ستم خواهد شد و باعث ایسکمی و هیپوکسی در کلیه ها افزایش می دهد.

کیست های کلیوی پاره می تواند باعث بسیاری از نشانه های ناگهانی و جدی برای بیماران مبتلا به PKD، بنابراین آن را لازم می دانید چه هستند علائم پارگي PKD تا پیشگیری اولیه و درمان موثر است.

خون در ادرار بسیار شایع در بیماران مبتلا به PKD است و اغلب پس از فعالیت های شدید جسمی یا تروماهاي جسمي رخ می دهد. پارگی رگ های خونی در دیواره کیست خون در ادرار می شود. علت دارد علل دیگر مانند سنگ کلیه, عفونت ادراری, غیره.

درد ناگهانی یا تیز در پشت و شکم و طرف. کمر درد، درد پهلو و درد شکم هستند بسیار مشترک در میان PKD به خاطر ظلم و ستم از اطراف بافتهای کليوی، کليه کپسول و بزرگ شدن کلیه کشش. معمولا درد کسل کننده و مداوم است. اگر درد ناگهانی تیز است و غیر قابل تحمل می شود، با این حال آن اغلب نشانگر پارگی کیست، سنگ کلیه و یا لخته شدن خون، و غیره.

عفونت یا حتی سپسيس. پارگی کیست بیماری نسبتا شدید بیماری برای بیماران مبتلا به PKD و اگر نه به خوبی کنترل می شود می تواند عواقب جدی شود. اگر بيماران مبتلا به عفونت دارند می تواند لرز، تب، درد پشت، تکرر ادرار، فوریت ادراری و درد ادراری مکرر. در شرایط جدی تر می تواند حتی باعث التهاب کلیه, کلیه زخم یا حتی نارسایی کلیه. بنابراین درمان زود هنگام و موثر برای کنترل عفونت باید به دنبال.

PKD بیماران اغلب توده قابل لمس شکمی به علت بزرگ شدن کیست های کلیوی و کلیه ها است، بنابراین بسیار ضروری است که بیماران ضربه، فشردن یا پوشیدن لباس های نور به منظور کاهش احتمال پارگی کیست باید به جلوگیری از است.

باعث پیشگیری موثر از پارگی کیست کوچک یا حداقل کم کردن سرعت رشد کیست با میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است. می تواند کمک درمان عفونت و التهاب، تسکین درد برای بیماران. آنچه مهم تر است آن ترمیم بافت های آسیب دیده کلیوی و حفظ عملکرد کلیوی کمک کند.

Symptoms Of PKD Rupture

http://www.pkdclinic.org/pkd-symptoms/368.html





:: بازدید از این مطلب : 3309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: